Jay-Z introduceert zijn eigen cannabismerk

Hij wil 'herdefiniëren wat cannabis voor consumenten betekent'
Jay-Z heeft zijn eigen cannabismerk genaamd 'Monogram' gelanceerd. De rijke en succesvolle hiphopartiest en ondernemer uit Amerika wil met zijn merk "herdefiniëren wat cannabis vandaag de dag voor consumenten betekent", zo meldt Rolling Stone op basis van een persbericht. Dit kan door de "zorgvuldige selectie van soorten, nauwgezette kweekmethoden en compromisloze kwaliteit."
Een nieuw hoofdstuk
Het merk heeft ook een eigen website en Instagram-account. "Monogram markeert een nieuw hoofdstuk in cannabisgebruik dat wordt gedefinieerd door waardigheid, zorg en consistentie. We spannen ons in om u het beste te geven, en u te laten ontdekken wat 'het beste' inhoudt", zo staat op de site geschreven.
Wanneer de producten daadwerkelijk in de verkoop gaan is nog niet duidelijk.
Jay-Z is overal
Jay-Z is ook al eigenaar van streamingdienst Tidal en platenlabel Roc Nation. Ook is zijn naam verbonden aan een eigen kledinglijn en verscheidene drankmerken. Hij is tevens de echtgenoot van Beyoncé, met wie hij drie kinderen heeft. Hoe hij het ondernemerschap met het 'vader-zijn' combineert, is onbekend.