NieuwNieuws

Niet Doodchecken

Tiener overlijdt na slokje pina colada

Bleek allergisch

Een 18-jarige jongen uit Engeland is tijdens zijn vakantie aan de Spaanse costa overleden. De jongen was met vrienden op vakantie. Tijdens het stappen nam hij een slok van een pina colada, wat hem fataal werd.

Shiv Mistry was met vrienden in een cocktailbar, waar hij een slok aangeboden kreeg van de pina colada van één van zijn vrienden. De barman bleek alleen geen kokosmelk te hebben gebruikt, maar koemelk. Shiv had een ernstige zuivelallergie.

Cetrizine, een sterke allergiepil, mocht niet baten. Niet lang na de slok begon hij te zweten en werd hij duizelig, meldt Metro UK. Nadat hij begon over te geven, vroeg hij zijn vrienden de hulpdiensten te bellen. De jongens regelden ook zijn epipen en inhaler, in de hoop zijn leven te kunnen redden.

Helaas mocht alle hulp en twintig minuten reanimatie door zijn vrienden niet baten. Shiv is overgebracht naar de intensive care van het ziekenhuis in Marbella, maar werd daar door de dokters dood verklaard als gevolg van een anafylactische shock.

Aribgate - Ultimatum voor Vera Bergkamp

Politiek

Oppositie: 'Vertrouwen in democratie in het geding'

Lees verder

Mustwatch: de beste films en series voor dit weekend

Glamorama

Lekker onder een dekentje achter de tv kijken

Lees verder

Video - Mark Rutte klaar met Thierry Baudet: 'Ik heb geen enkele behoefte aan contact'

Politiek

'Dat is zinloos'

Lees verder

Meer NieuwNieuws

Inflatie eurozone naar elfde record op rij

Lees verder

Netflix neemt heel seizoen op maar annuleert serie al voor uitbrengen

Lees verder

Sporters blesseerden zich vorig jaar massaal

Lees verder

Kuipers en Van Gennip doen aangifte tegen Van Houwelingen (FvD) wegens tweet met nazivlag

Lees verder

Wopke Hoekstra: 'Illegale annexatie door Rusland volstrekt verwerpelijk'

Lees verder

Voormalig inbreker met adviesbureau tegen inbrekers vast wegens inbraak

Lees verder

Niet Doodchecken

Meer nieuws

Limburgse scholieren bellen 112 en raken onwel vanwege deodorant in kantine

Lees verder

Terror-chihuahua poept vrouw de mond vol: 'Ik lag drie dagen in het ziekenhuis'

Lees verder

Dagelijks werd haar graf bevuild: Michael filmt hoe ex van moeder op haar graf pist

Lees verder

Naar Niet Doodchecken

Laatste nieuws

Bespaartips:

Linktips: