AH-Erlebnis: Amerikaan tatoeëert AH-logo op aangezicht
En nu wil ie graag een stroopwafel
Een Amerikaanse Redditor heeft een foto van zichzelf gedeeld met een gezichtstatoeage van het Albert Heijn-logo. Carl Adams vraagt zich daarbij af of dit de manier is "to secure free suikerwafels for life?"
De Amerikaan woonde tien jaar in Amsterdam, maar verblijft momenteel in New York. NH Nieuws belde hem nadat de foto op Reddit opdook, en zijn verklaring is even simpel als stupide: "Ik kreeg een belletje van een vriend of ik een gratis tattoo op mijn gezicht wilde. Toen ik nadacht over wat voor tattoo ik wilde moest ik aan Albert Heijn denken. De supermarkt ziet er veel mooier uit dan die in Amerika."
I heard this is the way to secure free suikerwafels for life? (don’t worry, I live in America where no one will know what the symbol means anyways) It will be our little Dutch secret <3 (p.s. I hope someone from management can see this) xxx from r/Amsterdam
'Perfect logo, perfecte marketing'
Adams, naar eigen zeggen zelf een tatoeëerder, vertelt aan NH Nieuws dat hij ook van plan is om video's en muziek over Albert Heijn te maken omdat het logo en de marketing van de Zaanse grootgrutter 'perfect' zijn. Hoe, waar en wanneer die uitingen precies vorm moeten krijgen en of we Adam wel helemaal serieus moeten nemen, is vooralsnog niet duidelijk.
Betaling voor de onuitwisbare reclame-uiting in zijn aangezicht hoeft hij overigens niet. Een paar stroopwafels is voldoende. NieuwNieuws heeft Albert Heijn om een reactie gevraagd.