NieuwNieuws

Sport

Driemaal Max Verstappen F1 Bonusmateriaal

Simply Lovely

Het kampioenschap dat verloren leek, de safety car vlak voor het einde en de radioberichten van een jammerende Toto Wolff in de allerlaatste ronde: het blijft een bizarre ontknoping van het meest spectaculaire F1-seizoen van sowieso deze eeuw, en misschien wel allertijden.

Sindsdien stromen de herhalingen, duidingen en interviews binnen. Hier driemaal bonusmateriaal voor een kerst- of lockdown-avondvullend televisieavondje, te beginnen met een interview dat je ongetwijfeld al voorbij zag komen: een emotionele Max Verstappen in een heel mooi interview met desalniettemin wel de verkeerde interviewer (omdat het Olav Mol is):

En deze moet ik zelf nog zien maar is ongetwijfeld een tranentrekker van een zelfbevlekkend juichverhaal: https://www.youtube.com/watch?v=0Ml_lqhkysM

"It's f****** awesome" isn't it"

Na die thuiswedstrijd met thuisfluiter Mol kun je in één streep door naar David Coulthard, die voor CarNext niet alleen Max maar ook Jos Verstappen een uur voor de camera had. Max is hier wat stiller, Jos van nature stug, maar Coulthard spreekt als voormalig F1-coureur hun taal en dat helpt hoe dan ook.

Ondanks zijn strakke outfit, zonder sokken in een paar loafers en met een keurig Schots Sean Connery-accent doet hij weinig moeite om zijn enthousiasme en de de bewondering voor de familie Verstappen onder racekuipjes of hotelbanken te steken. 

Voor wie niet per se het hele uur wil bekijken, sla dan in ieder geval de laatste minuut niet over, wanneer het interview officieel is afgelopen en Coulthard eindelijk hardop kan zeggen wat al een uur op z'n lippen ligt: "It's fucking awesome, isn't it? Well done, son!"

Achter de hemelbestorming

Tot slot nog een aflevering van Behind the Charge, een productie van Red Bull Racing zelf. Ook zeer de moeite, want waar Max in het interview met Ziggo nog opmerkt dat het knap is dat een producent van suikerdrankjes zo toegewijd aan de Formule 1 kan zijn, moeten we ook niet onderschatten hoe strak de mediaproducties van het frisdrankmerk zijn. En het is geen verkapte reclame als we Red Bull gelijk moeten geven dat het inderdaad "A simply lovely season" was:

Politiek

Ernst Kuipers houdt nepnieuws-clubs als Stichting Artsen Covid Collectief in de gaten

Lees verder

Grillgigant Weber onder vuur voor gehaktbroodrecept op sterfdag Meat Loaf

Niet Doodchecken

Barbecuemerk zit op hete kolen met grillige nieuwsbrief op dag van overlijden rockicoon

Lees verder

Van Nieuwenhuizen kon volgens Rutte baan als demissionair minister en lobbyist prima combineren

Politiek

Demissionair minister mocht van premier ondanks lobbybaan aanblijven als afgetreden minister

Lees verder

Regiodirecteur WHO maakt zich volgens medewerkers schuldig aan machtsmisbruik en racisme

Algemeen

Verziekte werksfeer bij Wereldgezondheidsorganisatie

Lees verder

Meer NieuwNieuws

Ambassadepersoneel VS mag Oekraïne verlaten vanwege Russische dreiging

Lees verder

Veilingvoer: Oscar-waardige Buick uit Rain Man

Lees verder

VVD gaat 'nadenken' over rol Hofstadgroep-terroriste Soumaya Sahla binnen partij

Lees verder

VVD zakt verder weg in de peilingen, JA21, BBB en VOLT grote stijgers

Lees verder

Beheerder omstreden FvD-Telegramgroep die geen beheerder is trekt zich terug als beheerder

Lees verder

En dan nu: Grappen over The Voice of Holland

Lees verder

Niet Doodchecken

Meer nieuws

Vrouw van El Chapo blijkt helemaal niet de vrouw van El Chapo

Lees verder

LHBTQIA+-jongeren betalen meer voor Tinder dan hetero's

Lees verder

Tongaan meegesleurd door tsunami en 'zwemt 26 uur'

Lees verder

Naar Niet Doodchecken

Laatste nieuws

Bespaartips:

Linktips: